ליווי בכתיבה אקדמית – למי זה מיועד?‏

אין זה משנה באיזו שנת לימודים אתם או מה המסלול שבו בחרתם, כל סטודנט וסטודנטית באשר הם מתבקשים לאורך התואר להגיש עבודות אקדמיות ומטלות שונות, אשר ברובן ניתן דגש מרכזי על כתיבה אקדמית.

מה צריך לדעת לפני שמקבלים ליווי בכתיבה אקדמית?

סטודנטים רבים בוחרים כיום לגשת לגורמים מקצועיים ובעלי ניסיון שיכולים להציע ליווי בכתיבה אקדמית, וזאת כדי להקל משמעותית את הלחץ הרב שנלווה לתהליך הכתיבה, בוודאי כאשר אין לכם ניסיון בכך או שאתם פשוט לא בטוחים מה היא הדרך הנכונה לעשות את זה ואיך אפשר לוודא שאתם עומדים בכל הכללים הדרושים על ידי האקדמיה ועל ידי מוסד הלימודים שלכם בפרט.

סטודנטית מקבלת ליווי בכתיבה אקדמית

רגע לפני שיוצאים לדרך – ליווי בכתיבה אקדמית

לפני שאתם ניגשים לקבלת ליווי בכתיבה אקדמית, חשוב להבין היטב מה היא המטלה הנדרשת מכם.

למשל, אם אתם ניצבים בפני כתיבת סמינריון, הרי שהמרצה או המנחה בוודאי הגדירו עבורכם מה בדיוק נדרש מכם בעבודה – קביעת שאלת מחקר וניסוח השערות מחקר בהתאם, תכנון שיטת המחקר והמדגם (אם מדובר במחקר אמפירי), היקף הסקירה הספרותית הדרושה ועוד.

פרטים אלה הם חיוניים להבנה מבעוד מועד, משום שהם יעזרו לכם להבין טוב יותר מה נדרש מכם, ויעזור לגורם שאליו תפנו לזהות את הנקודות שבהם אתם זקוקים לליווי ולתמיכה.

ליווי בכתיבה אקדמית יכול לסייע לכם בכל שלב שבו תבחרו, למשל בכתיבת הסקירה הספרותית, באיסוף חומר הרקע, או בניתוח הממצאים הסטטיסטיים. מצד שני, אתם יכולים לפנות לקבלת ליווי בכתיבת עבודה סמינריונית כולה, כך שמי שיסייע לכם יהיה שם לכל אורך הדרך, החל מתכנון מראה השער וניסוח הכותרת ועד לעיצוב הביבליוגרפיה ולמספור העמודים.

תשומת לב לפרטים הקטנים

אחת הבעיות המרכזיות שעומדות בפני סטודנטים, כשהם מתבקשים להגיש עבודה או לבצע מחקר במסגרת לימודים האקדמיים, היא היעדר תשומת הלב לפרטים הקטנים.

כתיבה אקדמית איננה מתייחסת רק לתוכן עצמו, אלא למבנה העבודה כולה, והאקדמיה מגדירה באופן מאוד ברור איך יש להתייחס למקורות האקדמיים השונים, איך צריכה העבודה להיבנות וגם כיצד תעוצב העבודה עצמה ברמת הפונטים, גודל השוליים וצורת ההגשה הסופית.

ליווי מסוג זה יכלול התייחסות גם לנושאים הללו, שהם קריטיים ועשויים להוביל לפגיעה בציון אם לא יקבלו את תשומת הלב הראויה, וחבל – שכן מדובר בנושאים שאין כל סיבה ליפול בהם. אם אתם חוששים לצאת לדרך וזקוקים ליד תומכת שתסייע לכם בדרך, ליווי בכתיבה אקדמית יכול להיות הפתרון האידאלי עבורכם, ללא ספק.

בשיחה קצרה נדע בדיוק כיצד לסייע לך:

עשויי לעניין אותך...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

צרו קשר, נשמח לסייע!

אקדמוס – עוזרים בכתיבה אקדמית

זקוקים לעזרה בכתיבת עבודות?

בשיחה קצרה נדע בדיוק כיצד לסייע

אקדמוס – עוזרים בכתיבה אקדמית

5/5

מאות לקוחות מרוצים לא טועים

זקוקים לעזרה בכתיבת עבודות?

בשיחה קצרה נדע בדיוק כיצד לעזור

5/5

מאות לקוחות מרוצים בשנה לא טועים