מהות השירות ואחריות הסטודנטים

מהות השירות ואחריות הסטודנטים בישראל באשר לאתיקה אקדמית

הקדמה:

חברת אקדמוס דוגלת במתן שירות, הכוונה וליווי סטודנטים להצלחה בלימודים האקדמיים בארץ ובעולם. השירותים שמעניקה חברת אקדמוס לסטודנטים לגיטימיים ומקובלים בכל מדינות המערב. בימינו משאב הזמן הפך ליקר מפז, ויש לחלקו בין קריירה, משפחה ולימודים באקדמיה, טבעי שאחדים מהסטודנטים נזקקים לשירותים שלנו : עריכה לשונית, תרגומים, משוב לעבודה שכתבו, ניתוח סטטיסטי ,איתור מקורות מידע וכמובן הדרכה מקוונת או אישית. כחלק מרצון החברה לעמוד באתיות ומוסריות האקדמיה חובת הסטודנט להגיש עבודה שהוכנה על ידו בלבד. על הסטודנט לדעת כי רכישת טקסט אקדמי אינו לשם הגשה לאקדמיה אלה לצורכי לימוד, השראה ומקור למידע , בדיוק כפי שהנך מלקט חומר אקדמי מהספרייה במוסד האקדמי בו הנך לומד. לא יעלה על הדעת שתגיש טקסט ממאמר או מספר שמומלץ בסילבוס הקורס.

 מהות השירות ,אחריות הסטודנטים ואתיקה אקדמית

מהות השירות ומחויבות הסטודנטים:

האחריות הבלעדית לכתיבת עבודה האקדמית והגשתה הנה תפקיד הסטודנטים בלבד . חברת אקדמוס מעניקה שירות הכוונה, ליווי וסיוע לסטודנטים בכתיבת עבודות אקדמיות, תרגומים, עריכה לשונית והכנת ניתוחים סטטיסטיים .

אננו מאשרים בשום אופן, לעשות שימוש בטקסטים שנרכשו כלשונם. הרכישה משמעותה ,הכרת החומר הנדרש ו\או הבנת דרישות אקדמיות , הטקסטים הינם טיוטה לשימושך המשכיל ואינם ניתנים להעברה למוסד אקדמי כמו שהם .  מנחים לא יכולים לאסור עליכם לרכוש טקסטיים אקדמיים כל עוד אינכם מגישים את הטקסט כלשונו . כל עוד הנכם לומדים מהמידע שנרכש ומגישים טקסטים שערכתם וכתבתם בעצמכם ההליך לגיטימי ומותר.

מחובתם של הסטודנטים להכיר את החומר האקדמי ,לוודא התאמתו לדרישות המרצה ולעמוד בדרישות האקדמיה ליישום מלא של המחויבויות השונות .

אפשרויות תשלום:

* העברה בנקאית : פרטי החשבון יישלחו בהודעת טקסט לסלולרי של הלקוח .

* המחאות : העברת המחאות לנציג החברה אישית . מספר התשלומים תלוי בהיקף העיסקה .

* כרטיס אשראי : אופציה פחות מועדפת אבל אפשרית .

* מזומן אישית לנציג החברה – מחייב הגעת הלקוח לאזור נציג החברה.

* אפליקצייה להעברת מזומנים.

בכל אופציה אנו מחויבים להפיק חשבונית מס כחוק. החשבונית מועברת ישירות לכתובת המייל של הלקוח . אם לא התקבלה חשבונית מחובתך לפנות לנציג החברה לדרוש חשבונית מס .

תוקף הצעת המחיר:

* הצעת המחיר תקפה ל – 8 ימים,  מינימום. נעשה הכל לשמר המחיר לזמן ארוך מזה

* התשלום מבוצע בשני חלקים, חצי כתנאי לתחילת העבודה  ,את היתרה יש לשלם בסיום המשימה ולפני העברת הקובץ.

* בשל אופי השירות לא נוכל להעביר את הקובץ בטרם נסגרה היתרה .

* בשירותי הדרכה אישיים\ קבוצתיים התשלום יעשה בתום המפגש.

סעיף תיקונים:

ככלל סעיף זה דן בהכנת משימה גדולה בה נהנה הסטודנט מליווי צמוד לאורך העריכה ,איתור מקורות המידע או ניתוח סטטיסטי .

* תיקונים \ שיפורים יבוצעו לאורך הליווי האישי ,סבב אחד לכל פרק .

* בסיום הליווי ולאחר הגשת הקובץ למרצה נמשיך לעמוד לצדך לסבב נוסף של שיפור \ תיקון הקובץ . יש לרכז את ההערות העולות ולהגישם אלינו בפעם אחת , ככה נשיג יעילות ונשרתך מהר וטוב יותר . במקרה ותחליט לסבב נוסף מעבר לשירות שנקבע יקבע מחיר בהתאם להערות החדשות .

* לא הכל נכלל בתיקונים : הכנת פרק סטטיסטי מחדש בשל שינוי השערות מרצה , תוספת להיקף הנדרש ושסוכם מראש , מחיקה של פרקים שלמים וכתיבתם מחדש, שינוי

השערות מחקר הינם בתוספת תשלום . חשוב לצין כי איננו בעד הוספת תגמול מעבר לנקבע מראש ,לכן לשם מניעת אי נעימויות, מומלץ לאשר מול האוטוריטה המוסמכת את כל שלבי העבודה, לרבות השערות מחקר, מבנה העבודה וראשי פרקים. כמו כן הצגת סילבוס והנחיות מוסד לימודים חיוניים להצלחה במשימה .

* תיקונים \ שיפורים יעשו עד חודש מיום העברת הקובץ , לאחר מועד זה יהיה על הסטודנט לשלם תוספת בהתאם לדרישה ולזמן שעבר מרגע קבלת הקובץ.

מקוריות וזכויות יוצרים

חשוב להקדים ולומר כי חברת אקדמוס עושה מאמצים רבים לספק ולהגיש לך הסטודנט את השירות והמוצר הטוב ביותר , זאת ועוד מחייבים אותנו לתרגם, לערוך , לאתר מקורות מידע ולבצע ניתוח סטטיסטי מקורי, איכותי ובדרך הנכונה . יחד עם זאת ,הסטודנט חייב לפקח על התוצר ולהציג הערות לשיפור .

* כל השירותים הניתנים בחברת אקדמוס ונמכרים לסטודנטים הינם מקוריים , אותרו \ נערכו \ הושגו בעמל רב וכל לקוח מקבל שירות חדש ומותאם לדרישותיו החדשות .

* ידוע לנו כי חלק מהשירותים אותם אנו מוכרים קיימים בחינם ברשת , ולכן אנו מתחייבים להגיש לכם מאמרים ממאגרי מידע מקצועיים בלבד.

* ברשות החברה תוכנה מתקדמת לבדיקת איכות הקובץ וכל קובץ עובר בדיקה מקיפה בטרם מועבר ללקוח .

* במידה ותזקק למאמרים עליך לדרוש זאת מראש ואנו מתחייבם להגישם ללא עלות . אם הדרישה תועלה בסיום המשימה ,איסוף המקורות והעברתם ללקוח תתומחר בנפרד, בהתאם למספר המקורות הנדרש .

* ניתוחים סטטיסטים יוגשו לסטודנט בצירוף פלטים ( SPSS) מקוריים אותם יוכל להציג לאקדמיה ואשר מוכיחים מעל לכל ספק את מקוריות העבודה שהוגשה .

* חברת אקדמוס לא עושה שימוש חוזר בחומרים שנכתבו עבור הסטודנטים ,כל סטודנט מקבל שירות אישי ותואם למשימתו .

תנאי ביטול עיסקה:

כידוע השירות הניתן דורש אמון רב בחברה ובנציג החברה , אנו פועלים קשה בכדי להמציא עבורך את השירות המהיר והטוב ביותר שניתן, יחד עם זאת אם הגעת למסקנה שאינך מעוניין בשירות החברה נפעל בהתאם להנחיות אלו :

* החזר כסף מלא – עד  24 שעות מסגירת העיסקה .בתנאי שלא הוגש כלום ולא נאספו חומרים.

* לאחר 24 שעות יוחזר כספך בקיזוז העשייה שנעשתה עד כה לרבות איתור מקורות מידע ושעות משרד .

כללי:

* מחד השירות הניתן לסטודנטים הנו סיוע , ליווי והכוונה ומאידך אינך יכול להגיש לאקדמיה כתיבה אקדמית שלא אתה ערכת \ הכנת . לפיכך, חברת אקדמוס אינה קשורה כלל לציון שהנך מקבל בעבודה האקדמית . אנו עוזרים לסטודנטים להצליח בלימודים ואיננו יכולים להיות אחראים לתוצר שהנך מגיש לאקדמיה . יחד עם זאת אנו מבינים את חשיבות הציון וההצלחה שלך בלימודים , ברור שככול שהלקוחות שלנו מצליחים בלימודים כך החברה נהנית משמה הטוב ומצמיחה בתחום .

* הנחיות להכנת המשימה , דרישות האקדמיה והערות מרצה יש להעביר רק למייל החברה. הערות מרצה שישלחו לנייד לא יוכלו לקבל התייחסות רצינית .

* העבודה תתבצע על פי ההנחיות שיועברו מהסטודנטים בהתקשרות הראשונית. שינוי בהנחיות שיתקבלו במהלך העבודה, במידה ויהיו מנוגדים להנחיות הראשונות, יחויבו בעלות נוספת על פי שיקול דעתה של חברת אקדמוס. עשו מאמץ להמציא משימה ברורה ובהירה ובכך נמנע ממצב של עבודה ומתגמול מיותרים .

העברת מקדמה עבור הזמנת משימה משירותי החברה מהווה הסכמה לתנאים המוצגים מעלה.

בברכת הצלחה בלימודים

צוות אקדמוס.

למידע נוסף השאירו פרטים!

זקוקים לעזרה בכתיבת עבודות?

בשיחה קצרה נדע בדיוק כיצד לסייע

אקדמוס – עוזרים בכתיבה אקדמית

5/5

מאות לקוחות מרוצים לא טועים

זקוקים לעזרה בכתיבת עבודות?

בשיחה קצרה נדע בדיוק כיצד לעזור

5/5

מאות לקוחות מרוצים בשנה לא טועים