סיוע בעבודות דוקטורט בחו"ל

סיבות ללמוד דוקטורט בחו"ל

ישנן סיבות רבות לרצות ללמוד תואר שלישי בחו"ל, אולם השכיחות ביותר הן עלות נמוכה ותנאי קבלה מחמירים פחות מהארץ. סיבת העלות היא אולי הנפוצה ביותר. לימודים אקדמיים בישראל ובפרט לימודי דוקטורט הם לימודים שאינם נחשבים לזולים במיוחד. בנוסף לזאת, על מנת להירתם לכתיבה של עבודה אקדמית מקיפה כעבודת דוקטורט יש להשקיע זמן ומאמצים כלכליים.

בהסתמך על היוקר בלימודי דוקטורט עלתה האפשרות ללימודים בחוץ לארץ. אפשרות זו קיימת מאחר והעלות בחו"ל היא נמוכה יותר מהארץ. בנוסף לכך, סטודנט לדוקטורט בחוץ לארץ יכול לעבוד על המחקר שלו ובנוסף לזאת לעבוד בהוראה או בסיוע למחקר ולחסוך מעט. זו סיטואציה שלא הייתה מתקיימת בהכרח בארץ, בעיקר בגלל העלות.

סיבה אחרת נפוצה לא פחות היא תנאי קבלה "קלים" יותר ללימודי דוקטורט. האמת היא, שלהתקבל ללימודי תואר שלישי בישראל זו לא משימה פשוטה. תואר שלישי בישראל הוא תואר מאוד יוקרתי ואדם בעל תואר שלישי נחשב למומחה בתחומו. בכלל להגיע לסיטואציה בה אדם יוכל להתקבל לתואר שלישי כמעט בלתי אפשרית. עקב אותו קושי הרבה סטודנטים בעלי תואר שני עם שאיפה למחקר נאלצו לוותר.

במשך שנים רבות קשיי הקבלה מנעו מאנשים להירשם לתואר שלישי בארץ, אולם חלק מאותם סטודנטים שלא התקבלו מצאו פרצה. פרצה זו הייתה הלימודים האקדמיים בחו"ל. בהשוואה אל תנאי הקבלה המחמירים בארץ תנאי הקבלה בחו"ל היו יותר "נוחים" למשתמש. אולם אסור להתבלבל, עצם העובדה שתנאי הקבלה בחו"ל הם מחמירים פחות אין אומר שהם ברמה אקדמית פחותה, תואר שלישי הוא תואר בעל רמה אקדמית גבוהה ללא קשר למדינה בה נלמד.

בין אם הסיבות הם חיסכון כלכלי או תנאי קבלה מחמירים פחות, כשהסטודנט בוחר ללמוד בחו"ל עליו לקבל את כל הסיוע שניתן. עבודת דוקטורט היא עבודה אקדמית שדורשת את רמת הכתיבה הגבוהה ביותר בעיקר אם מדובר בכתיבה בשפה האנגלית. בנוסף, באקדמיה בחו"ל כמו כל אקדמיה ישנה דרישה ספציפית שכל העבודות האקדמיות יעמדו בתקן מדעי מחמיר. לכן אחד כמה וכמה עבודה אקדמית גדולה ומקיפה כעבודת דוקטורט ועוד יותר בשפה שאיננה עברית.

לסיכומו של עניין ומן הסיבות שצוינו להלן, סטודנט לתואר שלישי שלומד בחו"ל זקוק לסיוע אקדמי מקיף שילווה אותו בתהליך המאתגר של הכתיבה. בנוסף גם יפקח על רמת הכתיבה באנגלית ויוודא שתהיה תקנית. כמו כן, הסיוע יהיה כעזר לכל בקשה וכל צורך שהסטודנט יזקק לו ועוד.

למידע נוסף השאירו פרטים!

זקוקים לעזרה בכתיבת עבודות?

בשיחה קצרה נדע בדיוק כיצד לסייע

אקדמוס – עוזרים בכתיבה אקדמית

5/5

מאות לקוחות מרוצים לא טועים

זקוקים לעזרה בכתיבת עבודות?

בשיחה קצרה נדע בדיוק כיצד לעזור

5/5

מאות לקוחות מרוצים בשנה לא טועים