ניתוח נתונים סטטיסטיים

ניתוח סטטיסטי – חלק חשוב

בעת הכנת סמינריון כמותי תצטרכו לערוך נתונים סטטיסטיים כחלק מפרק הממצאים לתכנן את המחקר עצמו ואת האופן שבו תגיעו אל הנחקרים שלכם .ללא ניתוח סטטיסטיים איכותיים לא תוכלו להגיע אל פרק הדיון, שהוא הפרק המרכזי ‏והחשוב שכן זהו השלב שבו תיבחן היכולת שלכם לנתח ממצאים ולהסיק מסקנות.

סטודנטים רבים חוששים דווקא ‏מביצוע סטטיסטיקה, אף יותר מכל שלב אחר בעבודה, ולרוב חשש זה מקורו ברשימה ארוכה של צעדים נלווים – ‏גיבוש שאלון ומתודולוגיה, חלוקת שאלונים ואיסופם, העברת הנתונים אל מערכת ‏SPSS‏ (כלי מרכזי לצורך ‏סטטיסטיקה מדויקת)

וכמובן ניתוח הממצאים על פי המבחנים השונים הנלמדים בקורסים של שיטות מחקר ‏ויישומים סטטיסטיים. עם זאת, אין לכם סיבה אמיתית לחשוש או לדאוג, שהרי בין מגוון השירותים המקצועיים של ‏אקדמוס, סטטיסטיקה היא אחד המרכזיים והחשובים שבהם.‏

צוות מקצועי לביצוע סטטיסטיקה תיאורית ומבחנים סטטיסטיים:

במשך שנים בנינו צוות סטטיסטיקאים מקצועי ומיומן, והצוות הזה הוא כוח מוביל שמסייע לסטודנטים באחד ‏השלבים המרכזיים והחשובים ביותר המרכיבים את עבודת הסמינריון.

חברי הצוות ,מומחים בליווי סטודנטים בעבודות ‏אקדמיות שלהם, מתמצאים בדרישות המחקר. עם המקצוענים שלנו תוכלו לעמוד ‏בכל המטלות שמרכיבות את תהליך המחקר כולו, עוד משלב גיבוש המתודולוגיה והמדגם שלכם, ועד לניתוח ‏הממצאים. סטטיסטיקה היא חלק מהותי מאוד בתהליך הזה, ומכם כסטודנטים נדרשים שני תהליכים מרכזיים ‏שעליכם להציג במסגרת פרק הממצאים – סטטיסטיקה תיאורית שמציגה את מאפייני המדגם שלכם לרבות ‏גילאים, רמת השכלה וכל מידע דמוגרפי אחר שתאספו בדרך, וכן ניתוח הממצאים באמצעות מבחנים שונים שאת ‏רובם בוודאי שמעתם במהלך לימודי סטטיסטיקה, יישומים סטטיסטיים או שיטות מחקר.

מבחנים כמו פירסון או ‏אלפא קרונבך הם כלים חיוניים ובלתי נפרדים מהעבודה, והצוות שלנו יעמוד לרשותכם גם אם אתם כבר לא ממש ‏זוכרים מה המשמעות שלהם. תוכלו לקבל תמיכה וליווי גם בכתיבת פרקי השיטה והממצאים, פרקים שלכתיבתם ‏יש הנחיות ברורות מאוד.‏

למידע נוסף השאירו פרטים!

זקוקים לעזרה בכתיבת עבודות?

בשיחה קצרה נדע בדיוק כיצד לסייע

אקדמוס – עוזרים בכתיבה אקדמית

5/5

מאות לקוחות מרוצים לא טועים

זקוקים לעזרה בכתיבת עבודות?

בשיחה קצרה נדע בדיוק כיצד לעזור

5/5

מאות לקוחות מרוצים בשנה לא טועים